انتخابات

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش هدف اصلی مسابقات سراسری قرآن کریم فرهنگیان کشور را ارتقای سطح علمی معلمان در زمینه مسائل دینی، ایجاد هم‎افزایی در سطح معلمین دینی کشور و افزایش سطح معارف قرآنی دانش‌آموزان کشور معرفی کرد.

ارتقای سطح معرفتی و هم‌افزایی معلمان دینی در دستور کار است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اولین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فرهنگیان سراسر کشور از تاریخ یکم تا چهارم شهریورماه در جوار بارگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود، افزود: بعد از انقلاب اسلامی ایران این اولین دوره مسابقات قرآن کریم در سطح فرهنگیان کشور است که در چهار رشته قرائت، حفظ، نهج‎البلاغه و روش تدریس احکام خواهد بود. از هر استان در هر کدام از این رشته‎ها یک نفر و در دو بخش خواهران و برادران حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حمایتهای سایر ارگانهای رسمی کشور تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حمایتهای وزارت آموزش و پرورش، فعالین قرآنی کشور از جمله شورای توسعه فرهنگ قرآنی، معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

مسیب‌زاده ضمن اشاره به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات گفت: هدف اصلی این مسابقات ابزاری جهت ارتقای سطح علمی معلمان در زمینه مسائل مذهبی و قرآنی، ایجاد هم‎افزایی در سطح معلمین دینی کشور و به دنبال آن، افزایش سطح معارف قرآنی  دانش‌آموزان کشور خواهد بود. این مسابقات را به صورت منطقه‎ای آغاز کردیم و اکنون شاهد مرحله پایانی هستیم و ان‌شاءالله زمینه‎ای فراهم شود تا بتوانیم آن را در رشته‎های مختلف گسترش دهیم تا حضور حداکثری معلمین و فرهنگیان را شاهد باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.